reklama

Aj takí sú ľudia...

Na našich a aj iných cestách a komunikáciách sa preháňajú cyklisti. Automaticky si však oni myslia, že ich my vodiči motorových vozidiel budeme patrične rešpektovať, oni pritom rešpektujú len zlomok z nás a z vyhlášky ani toľko. Možno tak 1 percento, aj to tie ustanovenia, ktoré hovoria v ich prospech. Pretože si neuvedomujú, že tým že vstúpia na vozovku, stanú sa účastníkmi cestnej premávky a ako takí musia rešpektovať všetky predpisy ako tí ostatní na ceste. Určite to poznáte aj vy, keď napr. cyklista úplne v pohode predbehne na červenú, alebo stlačí gombík na semafore, ktorý je pre chodcov, a pod. Taká malá príhoda, ktorá sa mne stala dnes.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Farboslepý cyklista
Farboslepý cyklista 

Na ceste v jednom malom meste som obehoval cyklistu bicyklujúceho po kraji vozovky. Všetko prebehlo úplne v poriadku, nikomu sa nič nestalo, nikto nebol ohrozený, dokonca ani cyklista nemusel spomaliť. Aspoň tak som to vnímal celé ja a tesne potom som celý manéver aj kontroloval v spätných zrkadlách. Po chvíľke uvažovania a jazdy, asi tak 5 až 10 sekundách, som si pomyslel, že mohol sa predsa len trošku cítiť stiesnene, myslím ten cyklista, tak som hneď na najbližšom možnom bezpečnom mieste zastavil s tým, že stiahnem okno a pre istotu sa mu ospravedlním, ak mu to bolo nepohodlné. Po chvíľke čakania sa cyklista priblížil k autu a v momente keď šiel okolo mňa som stiahol okno, že sa ho slušne spýtam, či je v poriadku. Jeho odpoveď bola veľmi stručná a výstižná. Opľul mi auto a frčal ďalej. O tom, že ten bicykel nebol ani poriadne vybavený ako má byť som sa ani nezmieňoval, ale to nebolo cieľom tohto krátkeho blogu. Cieľom bolo napísať, akí skutočne sme, ak nie všetci, tak väčšina z nás. Nuž, aj takí sú ľudia....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na záver mi dovoľte veľmi krátku, ale o to výstižnejšiu poznámku nášho drahého pána Satinského, na ktorého som si hneď v tej chvíli spomenul: " Daj psovi kosť, a on Ti ošti plot...."

Gabriel Trubka

Gabriel Trubka

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď chceš ísť rýchlo, choď sám. Ak chceš ísť ďaleko, poďme spolu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu