reklama

Kiska opäť zakiksoval.....

Rozhodol som sa, že skúsim niečo nové. A to vytvoriť blog Vašou diskusiou. Ja sa len pokúsim zadať tému a poprosil by som Vás diskutujúcich o diskusiu a tým vlastne vytvorenie toku myšlienok a názorov na danú tému.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

 Takže nech sa páči, diskutujte na tému : Kiska opäť zakiksoval. Priznám sa, že najprv som napísal Kiksa, ale neskôr som to opravil. Nie som "s ním" ale ani "proti nemu" . Ja som len fanúšik jeho kiksov. Ďalej už nechám voľný priestor na Vašu diskusiu, nech už je akákoľvek. 

 Ak tento môj prvý pokus bude "úspešný", budem pokračovať čo najskôr ako sa bude dať hneď po tom, čo sa diskusia na aktuálny blog stane nezaujímavou. Som zvedavý na Vaše "smeče", len poprosím nie do mojej hlavy, to nie ja som pošepkal prezidentovi, čo má robiť, pozvať, či nepozvať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dozdivenia, dovydrenia a dopísania :) 

Gabriel Trubka

Gabriel Trubka

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď chceš ísť rýchlo, choď sám. Ak chceš ísť ďaleko, poďme spolu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu