reklama

Keď cirkus, tak rovno na Slovensku.

Nový rok sa začal a spolu s ním aj šaškovanie v našej politike. A to poriadne, že by závidel aj dvorný šašo Ľudovíta XIV. Nuž, my slováci sme už raz takí dôslední, keď šaškujeme, tak poriadne. Len škoda, že to nedokážeme aj každý jeden vo svojej práci. Hlavne naši vyvolení, pardon zvolení zákonodarci a naša neomylná vláda. Ba čo viac, je to zrejme nákazlivé, pretože ako sledujem, prenieslo sa to do mnohých okolitých krajín.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Tak na začiatok začnem s voľbou generálneho prokurátora SR. Tak trošku vážnejšie. Už samotná voľba bola nekonečným príbehom prostorekosti a tvrdohlavosti našich predstavených. Aj keď dosť dobre nechápem, prečo je generálny prokurátor SR volený v parlamente. Otázka znie : Je to politická funkcia? Moja odpoveď znie : Nie je. Je to výsostne odborná funkcia a teda mal by ju zastávať človek odborne zdatný a pretože je to veľmi zodpovedná práca, tak by mal byť aj morálne spôsobilý. Už len preto, že jeho voľba je každé volebné obdobie jedným veľkým cirkusom v našom parlamente, musí byť každému jasné, že spôsob jeho voľby je zlý. Treba ho jednoznačne zmeniť. Ja by som aj mal návrh, akým spôsobom by mal byť volený GP na Slovensku, ale toto tu rozoberať nebudem. Môžte sa ma nato spýtať, veľmi rád odpoviem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No a keď už je konečne zvolený, tak ho neschváli prezident a všetci sme došli....niekam. Ako v tom vtipe o slepom a jednookom. Chýba už len dodať : "Bozkávam stará mama (alebo starý ujo???)...." - výber nechám na Vás, milí spoluobčania. Mne ako každému zvedavcovi v našom štáte chýba vysvetlenie tohto rozhodnutia prezidenta. Tak napríklad : "Je morálne nespôsobilý, pretože máme dôkazy ako v mladosti trhal muchám krídla a spolužiačky ťahal za vlasy ! " A každý by pochopil a uznal. Ale nič také sme sa nedozvedeli, iba to že prezident ho nepodporí a neschváli. Nechcem hájiť p.Čentéša, alebo jeho politických spoluhráčov, ale som len jednoducho zvedavý. Tá nekonečná otázka trápi aj mňa. Prečo?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A aby toho cirkusu nebolo dosť, tak sa spustila lavína so žalobami na prezidenta. No to už je priveľa aj pre mňa, celkom slušne znalého zákona. Pokiaľ ja viem, tak žaloba je vec trestnoprávna. Mňa by len zaujímalo, odkiaľ páni poslanci nabrali trestnoprávnu moc. - Všetko má svoj postup a všetko má svoje miesto. Čo je to za "hej" demokracia chlapče môj zlatý? - vravieval mi môj triedny na strednej škole. Páni poslanci môžu tak maximálne podať vysvetlenie k trestnej veci, alebo oznámiť spáchanie trestného skutku miestne a vecne príslušnému štátnemu orgánu s trestnoprávnou mocou. Čím je podľa mňa, paradoxne, Generálna prokuratúra SR, pretože sa jedná o vysokého ústavného činiteľa. Nuž a keď si toto všetko dáte dokopy, nič iné Vás nemôže napadnúť, ako jeden veľký Cirkus Slovensko.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na záver už len pár slov, pretože som spomenul okolité krajiny, tak mi nedá nespomenúť nonšalantného Gerarda Depardieaua, z ktorého je zrazu Rus. Všetci vieme prečo, je to ale chrapúňstvo od vlády dať ľuďom 75 !!!! percentnú daň. To je teda číslo. To by naštvalo aj mňa. Ale mňa skôr zaujala neúprimnosť spomínaného herca, keď pred celým svetom do kamery oznámil : "Ja ľubľu vas" ľudia si mysleli že ich, ale ja som zrejme jeden z mála ktorý vie, že myslel tým svoje peniaze. Ďalšia šaškáreň. A na úplný záver prezidentské voľby u susedov. Dvaja v druhom kole. Už predtým odídený z politiky do "dúchodu" p.Zeman, alkoholik s arogantným pohľadom a netajúcim sa nevraživosťou k Slovákom a bývalý monarch Schwarzenberg, ktorý ako pravý feudál má svojich poddaných ....kdesi. Len nech platia dane. Veď tak aj zaspieval českú hymnu. Tak to bola teda šaškáreň.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dnes som sa teda rozpísal, ale dúfam, že Vás to aspoň trochu zaujalo a prinútilo sa zamyslieť, či ešte niekedy dáte hlas vo voľbách takýmto šaškom, ktorí paradoxne robia šašov z Vás a bavia sa na Plese v Opere.

Gabriel Trubka

Gabriel Trubka

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď chceš ísť rýchlo, choď sám. Ak chceš ísť ďaleko, poďme spolu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu