reklama

Dokedy vydržíme? Komu ešte veriť?

Blíži sa termín komunálnych volieb a zároveň s nimi aj 17.november. Deň, kedy pred dvadsiatimipiatimi rokmi to všetko začalo. Chcel by som sa preto s Vami podeliť o môj názor a pohľad na túto udalosť a čo potom nasledovalo a ešte do dnes trvá.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

 Použil by som pre tento prípad slová zo známej novembrovej piesne : "SĽÚBILI SME SI LÁSKU...." . Spievali sme si to všetci na námestiach a bezbreho sme tým slovám verili. Aspoň teda my, na námestiach. Horšie sa mi to tvrdí o tých, čo stáli na tribúnach a k nám z tribún rečnili, ktorí potom postupne prevzali moc a kontrolu nad všetkým v krajine. V spomínanej piesni sa spieva : "SĽÚBILI SME SI VYDRŽAŤ...." Nuž myslím, že obyvatelia tejto krajiny vydržali už toho dosť, čiže tento verš naplnili do bodky. Opäť, to isté sa nedá tvrdiť o tých z tribún, ktorí sú a boli pri moci. Poznáme politikov, ktorí počas svojej politickej kariéry nevydržali v politickej strane a prezliekli kabáty hneď niekoľkokrát . A nevydržali by ani to, čo ľudia v tejto krajine musia vydržať denno denne . Zvyšovanie odvodov, daní, hádzanie polien pod nohy malým a stredným podnikateľom, de facto, aj keď nie de jure, spoplatnené školstvo a zdravotníctvo. A to som určite pozabudol na mnoho vecí, ako sú mzdy a celková životná úroveň v mnohých regiónoch Slovenska. Toto všetko musíme vydržať, len som zvedavý dokedy. Ďalej sa v spomínanej piesni spieva : " SĽÚBILI SME SI VRAVIEŤ PRAVDU LEN....." Tak tento verš mi vŕta v hlave odkedy sme ho spievali na tých námestiach v novembri 1989. Myslel tým autor nás? Alebo tých na tribúnach? Ja mám v tomto svedomie čisté a vždy sa snažím byť úprimný a vravieť pravdu, aj keď mnohokrát bolí. A zas, môžme toto tvrdiť aj o tých z novembrových tribún? Keď sa vrátim do minulosti a len na okraj, tesne po rozdelení ČSFR sľub Mečiara o ponechaní druhej vlny kupónky a vzápätí nato jej zrušenie. Klamal, až sa zaprášilo. Sľub Dzurindu o dvojnásobných platoch (dodnes mi to zneje v ušiach) opäť z tribún na námestiach, pretože už nevedeli ako majú pripraviť o moc klamára Mečiara aj s tou jeho slávnou korzičkou a poradkyňou pre všetko. A keď sa pozriem na politikov dneška, tak mi nedá nespomenúť kauzu okolo predsedu parlamentu, ktorý tvrdí, že nemá s firmou Medical Group nič spoločné. De jure mu verím, ale de facto vôbec. Opäť klame. Klamal už predtým, resp. kryl klamstvo, keď poslanec Rafaj podpisoval poslanca Slotu v parlamente a on ich zato nepotrestal. Ruka umyla ruku. S kľudným svedomím postavil objekt na bývanie na mieste v Košiciach, kde bol zákaz stavania bytov, domov a garáží a dnes tam už má legálny trvalý pobyt. Klame, keď tvrdí, že s kauzou predaja CT čka Piešťanskej nemocnici nemá nič, pretože aj keď v spomínanej firme už nie je zapísaný, takto sa z takých firiem neodstupuje. Jeho "prominentní" susedia z Mestského parku v Košiciach sú mu zato určite "patrične vďační" . Klamal kandidát na prezidenta, pri odhalení použitia finančných zdrojov na svoju kampaň . A takto by som tu mohol písať až do rána. Takže, ako to s tou pravdou myslel autor piesne, to sa asi nikdy nedozviem. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Blížia sa komunálne voľby a my sme si sľúbili vravieť pravdu len. Myslím, že by si ľudia mali spomenúť na tieto slová a podľa toho sa pri voľbách aj zariadiť. A to som nespomenul úvodný verš z refrénu piesne " "SĽÚBILI SME SI LÁSKU..." Kdeže tá láska už dnes je. Neviem, ale určite nie na námestiach a vo volebných miestnostiach. V politických stranách vládnu mafiánske spôsoby, politici ľuďom klamú, nevedia sa nabažiť blahobytu, pričom ten, kto zabezpečuje aby tí nenažranci klamárski mali na stole každé ráno čerstvé mlieko, žije pomaly z minimálnej mzdy a musí vravieť pravdu len a vydržať.....Preto by som chcel týmto blogom pripomenúť obyvateľom tejto krajiny slová tejto piesne . Ale.....dá sa to ešte vydržať? Je ešte komu veriť? Vravia pravdu len......?

Gabriel Trubka

Gabriel Trubka

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď chceš ísť rýchlo, choď sám. Ak chceš ísť ďaleko, poďme spolu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu