reklama

Ospravedlnenie

Týmto by som sa chcel ospravedlniť všetkým nositeľom trička na obrázku, ako aj ich priaznivcom za svoj predchádzajúci blog.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

 Jeho uverejnenie bolo len odrazom eufórie z radosti, že sa mi podarilo rozlúštiť skratkový hlavolam na ich tričkách. Každý z nich sa za môj predchádzajúci blog môže uraziť, viem bolo to neslušné, nemal som to robiť. 

 Tak sa ešte raz vo svojom mene, ako aj v mene mojej rodiny, ktorú si určite aj oni vážia, veľmi ospravedlňujem. Najhlbšie ako viem. 

S pozdravom. Milovník a zástanca RDN, najzákladnejšej bunky života na zemi.
 

Gabriel Trubka

Gabriel Trubka

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď chceš ísť rýchlo, choď sám. Ak chceš ísť ďaleko, poďme spolu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu